U okeanu beskrajnih online sadržaja, vaš blog se bori za pažnju. Želite li da se vaši tekstovi izgube u buci ili da se izdvoje i postanu magnet za posetioce? Ključ leži u strategiji privlačenja i zadržavanja publike. Spremni ste da otkrijete tajne za eksploziju broja vaših posetilaca?
Firme iz Srbije BLOG
U današnjem digitalnom dobu, online kupovina je postala nezaobilazna opcija za mnoge potrošače. Sve veći broj ljudi okreće se internetu kako bi zadovoljio svoje potrebe, bilo da su u potrazi za svakodnevnim potrepštinama ili luksuznim artiklima. Međutim, zajedno sa udobnošću online kupovine dolaze i određeni izazovi. Bezbednost, ušteda i efikasnost su ključni faktori koje treba uzeti u obzir prilikom online kupovine. Evo nekoliko korisnih saveta koji će vam pomoći da maksimalno iskoristite sv
Kanonske stranice su temelj svake uspešne SEO strategije. One predstavljaju virtuozne izvore informacija, čvrsto ukorenjene u strukturu web sajtova, koje služe kao osnova za izgradnju vidljivosti i autoriteta na pretraživačima. Njihova ključna uloga leži u tome što pomažu pretraživačima da precizno identifikuju, ocene i rangiraju najrelevantnije i najkvalitetnije sadržaje, omogućavajući korisnicima da dobiju najbolje rezultate pretrage. U sledećem tekstu, istražićemo dublje koncept kanonskih ...
Bavljenje marketingom veoma je važan aspekt stvaranja vidljivosti preduzeća na tržištu, izgradnje imidža, ugleda i prepoznatljivosti. Prisustvo firmi na internetu važan je element strategije poslovanja, s obzirom da se značajan deo biznisa realizuje putem globalne mreže koja je čitav svet učinila jedinstvenim tržištem.
Otkrijte istinu o odlaznim linkovima i njihovom uticaju na rangiranje. Naučite kako da unapredite vašu SEO optimizaciju pomoću linkova usmerenih na korisnike.
Google Analitika je već godinama od velikog značaja za dobro pozicioniranje veb lokacija na pretraživačima i smatra se neophodnom za postizanje isplative vidljivosti. Pošto se često koristi u mnogim veb operacijama, u današnje doba modernog biznisa, ne čudi što su najavljene promene uzdrmale marketinški svet.
Internet nije samo sredstvo za komunikaciju. On sada, u kombinaciji sa pametnim telefonima donosi mogućnost da se transformiše postojeći sistem plaćanja tako da više nije potrebno nositi novčanik, gotovinu i kartice. Sada je to moguće i putem telefona.
Agencije za nekretnine na prostoru Balkana postoje već dosta dugo. Marketing je oduvek činio osnovu njihovog poslovanja, tako da u eri interneta, sve one imaju odlične sajtove. Ali ono što neke od njih izdvaja od ostalih su blogovi, na kojima se može pročitati mnogo korisnih informacija i saveta vezanih za promet nekretnina. U želji da ih predstavimo, sastavili smo listu od top 10 najboljih blogova o nekretninama u regionu.
Digitalni poslovni imenici su spisak preduzeća i drugih poslovnih subjekata koji se može pretraživati. Mogu da budu opšteg karaktera ili su fokusirani na određenu industrijsku granu (nekretnine, turizam, metalurgija, itd) ili geografsku lokaciju (na nivou države, regiona, grada ili delova grada).
Želite da vaša fotgrafija na Instagramu bude primećena? Za to je potrebno malo znanja!
Ako se pitate kako da privučete što veći broj klijenta i kako da vas oni lakše pronađu na internetu, niste jedini. Agencije, firme i kompanije su u stalnoj potrazi za novim načinima pomoću kojih mnogu da privuku potrošače.
Kada govorimo o digitalnom marketingu današnjice plasiranom putem interneta, društvenih mreža i sajtova, ne možemo a da ne pomenemo SEO optimizaciju sajtova. Na našem tržištu sve je više marketinških agencija koje se time stručno i detaljno bave čemu doprinosi i velika potražnja klijenata za ovom vrstom usluga.
Vlasnici preduzeća moraju kontinuirano da ulažu u poboljšanje stepena optimizovanosti profila svog preduzeća. U nastavku teksta vam prestavljamo nekoliko saveta kako da to najbrže i najlakše učinite. Biće vam potrebno manje od 30 minuta
Za većinu vlasnika manjih i srednjih firmi budžet za marketing je ograničen ili po naški nema para za sve kanale oglašavanja. Makar se tako u javnosti prikazuju. Dobar deo njih marketing još uvek doživljava kao trošak a ne kao investiciju. Za one koji marketing doživljavaju kao poslovnu priliku i pametnu investiciju pokušaćemo da osvetlimo neke bledunjave delove slagalice zvane marketinški kanali zbog kojih verovatno 90% sajtova nikada neće ni imati pravu šansu da ostvari svoje potencijale.
Prvo malo teorije: Kada se smatra da je neki sadržaj dugačak? Možda na prvi pogled izgleda očigledno, ali postoje različite definicije. Neki smatraju da su i tekstovi od 700 reči dugački, dok drugi smatraju da oni moraju biti duži od 1800 reči. Možda je najbolja sledeća definicija: Sadržaj je dugačak kada je za njegovu konzumaciju (čitanje, gledanje, slušanje) potrebno natprosečno dugo vreme.