Kako izbeći viruse i prehlade u prelaznim periodima u samo 3 koraka?

Kako izbeći viruse i prehlade u prelaznim periodima u samo 3 koraka?

 

Nikada niste ni pomislili da bi samo jedna stvar koju upotrebljavamo svakoga dana mogla i do 70% da utiče na sprečavanje prehlade i virusa u prelaznim vremenima, o čemu je reč?

Prelazni periodi, kao što je period zime u proleće, donose najviše problema kada je zdravlje u pitanju.

Konstantno curenje nosa, kašalj, malaksalost, alergije... Retko da ćemo sresti čoveka bez nekih od ovih simptoma u toku prelaznog perioda.


Zašto je to tako?

Udarni periodi su februar i mart gde prva pojava temperature iznad 10 stepeni Celzijusa, utiče da pomislimo da je to dovoljno visoka temperatura za obući kratak rukav. Kako bi naši ’’stari’’ rekli ’’Varljivo Sunce’’.

Pored toga što ne bi trebalo verovati ’’Varljivom Suncu’’, pridržavajući se ove 3 metode, pripremiđemo organizam da se lakše izbori sa sve opasnijim virusima i prehladama u tom periodu.

3 koraka do zdravlja


1. VOĆE I POVRĆE

Znamo da su vitamini i minerali jako bitni za normalno funkcionisanje našeg organizma, ali, da li smo znali da se ove neophodne materije ne nalaze samo u voću, već šta više, povrće je bogatije njima.

Svakodnevnim unosom različitog voća i povrća, postižemo unošenje svih potrebnih vitamina i minerala koji će sprečiti napade i širenje prehlade i virusa u našem organizmu. Ako pak niste pristalica zdrave ishrane i ne unosite dovoljno voća i povrća, suplementacija može biti dobar izbor.


Voće i povrće
 

Preparati na bazi Aronije, Moringe, OPC+C (iz koštica grožđa i ploda acerole) su veoma bogati vitaminom C, a za jačanje respiratornih puteva od velike pomoći mogu biti digidrokvercetin iz Sibirskog ariša, Indijski tamjan i gljiva Kordiceps.


2. FIZIČKA AKTIVNOST

Kretanje je veoma ključna stvar za zdrav organizam.
Da li je to sport, teretana, bicikl, trčanje ili šetnja.. nije toliko bitno, koliko je bitno da se krećete i što je još važnije znojite.


Fizička aktivnost
 

Tokom znojenja, naše se telo oslobađa svih toksina i štetnih materija.  Zato, ako sebi priuštite jednom dnevno, dobru fizičku aktivnost imaćete neočekivano pozitivan efekat, što na izgled tela, što na zdravlje – posebno srca i kompletnog kardiovaskularnog sistema. Naravno, treba imati u vidu da fizička aktivnost treba da bude na čistom vazduhu a ne pored auspuha vozila odnosno u zagađenoj atmosferi.

Čak i 20-30min brzog hoda dnevno uticaće da izbegnete prehlade i da se lakše izborite sa virusima.


3. VODA

Poslednja i najvažnija stvar je VODA.

Voda je ključna i kod ozdravljenja i kod izbegavanja prehlade i virusa, a evo i zašto:

Dok god unosimo vodu u naš organizam, telo će više izbacati vode i samim ponavljanjem tog procesa, stalnim unošenjem vode u organizam, omogućavamo našem telu neprestano kruženje čiste vode koja neće dozvoliti zadržavanje nikakvih virusa i bakterija. Voda takođe reguliše i našu telesnu temperaturu, hidrira kožu i sluznice a veoma je važna za održavanje “zdravlja” hrskavice.


Voda
 

Što je voda kvalitetnija bolji je efekat u našem organizmu. Zato se preporučuje prečišćena i po mogućstvu magnetna voda, jer nju ćelije najbolje mogu da iskoriste. U Kini i Japanu magnetna voda dugi niz godina koristi se za lečenje peska i kamena u bubregu.

Ako baš želite potpunu i pravu detoksikaciju organizma probajte sa kineskim peršunom i detoxaminom, jer oni mogu pomoći u eliminaciji teških metala iz organizma.
 

Zaključak

Ako želite da poboljšate svoj imunitet i odolite virusima, dovoljan unos vode, vitamina i redovna fizička aktivnost mogu Vam biti od velike pomoći.

Pridržavajte se ova 3 saveta i dočekajte proleće nasmejani i puni energije.

Ako imate neki Vaš savet kako da se lakše izborimo sa virusima i prehaladam podelite ga kroz komentare.
 

 

komentara (4)

  • Sladjana
    Sladjana

    Vodu kupujemo gde god da odputujemo, jer nigde nije cista. Kod kuce imamo aparat sa filterima i osmozom, pa znam sta mi deca piju.

  • Nenad
    Nenad

    Da pogledamo malo ove savete. Kaže se zdrava hrana. Gde danas naći zdravu hranu, sve je zagađeno, zagađena zemlja, voda za zalivanje, pesticidi, herbicidi itd, itd. pa onda se dalje kaže fizička aktivnost. Svedoci smo da su naši gradovi među najzagađenijima u svetu. Gde izvesti te fizičke aktivnosti? Samo na planinama. Ali da li svi možemo da sebi priuštimo odlazak na (skupe) planine? I na kraju voda! Voda u Beogradu je baš zdrava. Zaključak, begstvo od virusa je nemoguće. Ako bežimood njih naletećemo na zagađenost. MOžda je spas emigrirati negde na primer Skandinavija ili Alpi. Bar na neko vreme

  • Lana
    Lana

    Kordiceps je odličan za jacanje imuniteta ali i za podizanje nivoa energije.

  • Dara
    Dara

    Hvala na savetu Ovaj tekst je jako poučan. Jeste da jako brzo živimo i a su nam obroci s nogu.. Ali neke navike kod sebe možemo promeniti. Mislim da se pola sata može odvojiti vreme za sebe. Samo je potrebna volja.

Dodajte komentar