Kako možete povećati broj posetioca na svom blogu za nekoliko meseci?

Kako možete povećati broj posetioca na svom blogu za nekoliko meseci?

 

U okeanu online sadržaja, vaš blog se bori za pažnju. Ne želite da se i vaši tekstovi izgube i ostanu u senci drugih tekstova već da se izdvoje i postanu magnet za posetioce.

Kako to postići?

Ključ leži u strategiji privlačenja i zadržavanja publike. Da li ste spremni da otkrijete tajne za potencijalnu eksploziju broja vaših posetilaca?

U ovom inspirativnom vodiču, uronićemo u svet malih tajni i praktičnih saveta koji mogu transformirati vaš blog u omiljeno mesto za posetioce. Ovo su osnovni koraci:
 

  • Istražiti i ciljati idealnu publiku: Samo je jedna vaša idealna publika i treba znati praviti sadržaj kome baš ona neće odoleti.
  • Kreirati primamljive naslove: Primenite dobre prakse za naslove koji će privući pažnju, potaknuti klik i zadržati posetioca na tekstu.
  • Optimizirati sadržaj za pretraživače: Ne može bez SEO. Kreativan kopirajting pravi razliku i kod Google i kod posetilaca.
  • Iskoristiti moć društvenih mreža: Pretvorite svoje društvene profile u kanale za privlačenje saobraćaja i izgradnju lojalne publike.
  • Analizirati i prilagođavati SEO ciljeve: Otkrijte kako pratiti ključne performanse i kako treba neprestano usavršavati strategiju za rast vašeg bloga.


Spremni ste li da preuzmete kontrolu nad rastom vašeg bloga i privučete vaše ciljne posetioce? Ovaj tekst je vaša mapa do online uspeha. Krenimo u avanturu!


Kreirajte profile publike da biste razumeli svoje korisnike


Pre nego što počnete da kreirate sadržaj za blog, važno je da deo vremena iskoristite kako biste bolje razumeli svoju ciljnu publiku. Pobedićete ako umete da prepoznate šta ona traži.

Nije teško. Možete brzo pronaći ciljnu publiku tako što ćete odgovoriti na sledeća pitanja:
 

  • Ko je vaša ciljna publika?
  • Sa kojim problemima se oni susreću i kako im vi možete pomoći u njihovom rešavanju?
  • Kakvu vrstu sadržaja traže?
  • Kako bi u idealnom slučaju pokušali pronaći odgovore na svoja pitanja?


Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da dobijete jasniju sliku o vašoj ciljnoj publici.

Nije kraj. Proširite i pojačajte pristup i nastup dodavanjem dodatnih personalizovanih pitanja kao što su:
 

  • Koliko imaju godina?
  • Koja su njihova zanimanja?
  • Koji je njihov nivo obrazovanja?
  • Koji je njihov nivo stručnosti u temi vašeg bloga?
  • Uradite istraživanje ključnih riječi kako biste planirali svoju strategiju sadržaja


Nešto je važnije od drugog. Na primer istraživanje ključnih reči je tehnika koju koriste kreatori sadržaja i SEO stručnjaci. Pomaže vam da otkrijete određene reči i rečenice koje korisnici upisuju u Google i druge pretraživače kako bi pronašli sadržaj koji traže.

Kada ste na početku preskočite generičke ili najtraženije fraze. To je preveliki zalogaj. 


Studioznost vodi ka pobedi

 

Razmišljajte o svojim tekstovima na drugačiji način. 
 

  • Osvetlite i otkrijte stvarne pojmove za pretraživanje koje ljudi traže
  • Pronađite jedinstvene ideje za sadržaj za popularne pojmove za pretraživanje
  • Učite od svojih konkurenata i pobedite ih boljim sadržajem
  • Kreirajte pametne SEO akcije kako biste povećali saobraćaj ka svom blogu ali i poverenje u brend

 

A onda zaronite u dubine koje će biti nedodirljive za konkurenciju. Ili, obratite pažnju na ove detalje koji su neizostavni delovi svakog bloga.

 

Kvalitetan sadržaj


Kao što se uvek kaže “sadržaj je kralj i kraljica” tako da se morate fokusirati na generisanje kvalitetnog sadržaja koji nudi nešto drugačije od drugih blogova u vašoj niši. Ako se posetiocima sviđa vaš sadržaj, sigurno će posetiti vaš blog iznova i iznova.  Na vašu žalost važi i obrnuto.
 

Fokusirajte se na probleme sa kojima se susreću vaši čitaoci.


I ...

Nudite rešenja! 

Nudite odgovore!


Ažurirajte redovno blogove


Znate nekoga ko voli da čita, prati zastarele tekstove? Ni vi to ne volite. Osim kad morate. Zato je bolja taktika da posetiocima ne date razlog da im se blog ne sviđa zbog zastarleosti tema i tekstova. Kako? Lako. Ažurirajte stari sadržaj.


Longtail ključne riječi


I u vremenskoj nadoknadi, kao na početku dođe se do najpotentnijih saveta. Fokusirajte se na ključne reči s dugim repom (oni koji se bave SEO znaju o čemu se radi), a ne na generičke ključne reči. Makar na početku. Pomaže vam tako što podiže vaš rang snižavanjem konkurencije sa blogovima visokog autoriteta.


Pišite za posećene portale


Ponekad je objavljivanje dobrih tekstova na vrednim portalima najbolji način da dobijete visokokvalitetne povratne veze. Napišite svoj najbolji post za druge blogove kako biste osnažili sopstveni blog.


Atraktivni naslovi su nužnost


Istraživanja pokazuju da većina korisnika Interneta reaguje na prvu. To znali da čita naslove i da radije čitaju članak sa atraktivnim naslovima nego one druge. Iskoristite igre reči, brojeva i prideva. Rasplamsajte maštu i privucite ciljne klijente.


Intervjui su odlična forma!


Posetioci vole da pročitaju one članke koji uključuju razgovor između pisca i posetioca. Zato je bolje koristiti Ja i Ti u svojim objavama. Ili ako je vaša publika ozbiljnija Ja i Vi.


Vizuelna pomoć


Tekst, slika, video. Nije teško zapamtiti. Ali ne u tom redosledu. Video je najmoćnija forma danas. UGC video snimci su hit poslednjih godina. Poradite na tome.


Delite svoje sadržaje


Društvene mreže su vam dobar prijatelj kada je u pitanju besplatna promocija. To već znate. Koliko ste vešti i vični da iskoristite moć društvenih medija je na vama. Ili na agenciji koja vam radi digitalni marketing.

 

Pretvorite posetioce u pretplatnike


A onda ostvarenje sna. Trenutak kada vaši posetioci hoće da plate da čitaju i koriste vaše sadržaje. Dajte im razlog da se pretplate.Ima mnogo načina da se to uradi.


Niste sami


Kada shvatite i prihvatite da postoji mnogo onih koji vam mogu pomoći biće neuporedivo lakše. Sarađujte sa influenserima i pokušajte da budete u kontaktu sa njima.


Još jedan insajderski savet


Ostavljajte provokativne komentare koji potiču na razmišljanje na drugim blogovima i povećajte šansu da dobijete povratne veze koje život znače za vaš blog.

 

Još?

 

Ima toga još, broj marketinških kanala ponekad izaziva strah. Ali polako. Korak po korak. Primenite deo od napred navedenih koraka i znaćete šta vam je činiti dalje.

 

komentara (3)

  • Lenka
    Lenka

    Kvalitet je ključ svega. Ali ne smete da se potrudite na početku da pružate kvalitetan sadržaj, a onda posle nekog vremena počnete da otaljavate posao. Kvalitet mora da se održi, inače "ode mast u propast". Odličan tekst, btw.

  • moze bolje
    moze bolje

    nepravedno su izostavljeni placeni servisi poput google ads ili bustovanje ili youtube kao kanali za promociju ..

  • breno
    breno

    Lako je pisati, ali hvala za trud. Nedostaje ono sto obeshrabruje mnoge a to je da nije nimalo jednostavno imati posecen blog danas. Naravno, red, rad i disciplina i ima šansi.

Dodajte komentar