Koraci koji će vam pomoći da brzo preselite firmu

Koraci koji će vam pomoći da brzo preselite firmu

 


Selidba firme u novi poslovni prostor bez gubitka produktivnosti i “praznog hoda” u radu, može biti pravi izazov. Međutim, koliko kod zahtevno delovalo, uz pravilno planiranje i organizaciju, realizacija preseljenja je moguća.

Selidba firme stvara novu priliku za napredovanje, stoga je najbolje da potražite kancelariju koja je idealna za naredne faze razvoja poslovanja. Ako radite na proširenju firme u inostranstvo, bitno je da znate da organizacija međunarodne selidbe zahteva poseban trud. Postoje određeni koraci koje treba obaviti pre, tokom i nakon preseljenja, a koji pomažu da cela procedura prođe efikasno i brzo.

Kada pronađete pravi razlog za selidbu, locirate mesto preseljenja, isplanirate šta i kako ćete premestiti, postaje mnogo jednostavnije upustiti se u proces pakovanja i transporta. Nakon raspakivanja sledi najznačajniji deo, a to je uređenje vašeg novog poslovnog enterijera koje uključuje brendiranje kancelarije.  

Pročitajte kako da selidba vaše firme protekne glatko i bez komplikacija, a da pritom i dalje ostvarujete željenu zaradu.


Kreirajte detaljan plan selidbe


Planiranje je prvi korak koji treba da napravite da biste osigurali uspešnu selidbu. Dakle, napravite detaljan plan koji vodi ka uspehu i izvršavajte stavku po stavku. Shvatite preseljenje firme kao veliki projekat. Napravite koncept koji obuhvata sve moguće okolnosti i ostavlja malo ili nimalo prostora za nepredviđene situacije.

Plan selidbe treba da eliminiše ili pak smanji pojavu problema tokom pakovanja, transporta i uopšte premeštaja firme iz jednog poslovnog prostora u drugi. Najbolje je da počnete s planiranjem od onog momenta kada odlučite da se preselite. Neophodno je da u ceo proces uključite i svoje zaposlene, trenutnog i budućeg stanodavca, klijente, kao i profesionalan tim za selidbe koji će vam pomoći prilikom preseljenja.


Pronađite idealnu novu lokaciju za svoju firmu


Kada tražite novi poslovni prostor, važno je da znate šta vam je potrebno i kakvo mesto stvarno želite. Da li razmišljate o zakupu velikog poslovnog lokala, manje kancelarije ili možda stambenog prostora koji ćete prilagoditi potrebama svojih zaposlenih i klijenata?

Pronalaženje dobre lokacije za preseljenje vašeg preduzeća je težak proces. Morate da budete temeljni i detaljni kako biste dobili bolje mesto od onoga gde se trenutno nalazite. Cilj je zdravo i kvalitetno radno okruženje za vas i vaše zaposlene u kom se produktivno radi i postižu odlični rezultati.


Zena telefonira
 

Dobra lokacija nije nužno atraktivno mesto u strogom centru grada. Potrebna vam je kancelarija u kojoj ste dostupni stalnim i potencijalnim kupcima. Primera radi, ako vodite knjižaru idealno mesto bi bila blizina neke škole. Advokatske kancelarije bi trebalo da budu blizu suda i slično.


Napravite katalog stvari koje selite


Slično kao u slučaju kada se selite u novi stan, preseljenje poslovanja podrazumeva pravljenje detaljnog spiska stvari koje selite. Da li će to biti lista, inventar ili katalog – nazovite kako god želite, ali ne propustite da napravite ovu evidenciju.

Kreiranje evidencije celokupne opreme sačuvaće vas neprijatne i nezgodne situacije da tokom selidbe izgubite dragocenu arhivu ili skupocenu tehniku. Da biste izbegli nesporazume, možete sortirati listu prema kancelarijama i odeljenjima.

Obavezno uradite klasifikaciju – možda ćete deo svoje opreme odložiti i zameniti novom, pa se postarajte da nađete adekvatno rešenje (poklonite, prodajte ili bacite predmete koje ne nameravate da selite u novi poslovni prostor).

Popis stvari pomaže takođe i sam plan pakovanja, transporta i na kraju raspakivanja na novoj lokaciji.


Postavite pravilno prioritete


Prioriteti moraju biti ispravno postavljeni kako bi se obezbedilo nesmetano preseljenje sa vaše trenutne na buduću lokaciju. Sasvim je sigurno da znate šta je bitno za vaš posao, a šta manje bitno.

Iako manje bitne stvari mogu da se premeste u bilo kom trenutku, morate osigurati da se najbitnije presele brzo u skladu sa vašim unapred postavljenim planom. Za kancelarije koje se za rad oslanjaju na internet, ne možete dozvoliti da server dugo ne radi. Dakle, čim se spakujete i transportujete stvari, najpre obavite sva potrebna podešavanja da obezbedite internet u kancelariji.

Takođe, ako vaša firma ima više odeljenja, na novoj lokaciji prvo morate postaviti glavne sektore bez kojih ostali ne mogu da rade. Kada ključna odeljenja u firmi funkcionišu, ostalima je lakše da rade dok se smeštaju u kancelarijama.


Razmotrite budžet


Pre nego što se upustite u selidbu, veoma je bitno da proverite svoj budžet i razmotrite sve troškove. Većina pouzdanih agencija koje se bave transportom i preseljenjem nudi usluge besplatne procene selidbe i prevoza. Profesionalni tim uzima u obzir najvažnije faktore kao što su pristupačnost objekata i prostorija iz kojih se stvari iznose (i unose), (ne)postojanje liftova u zgradama, sprat na kome se vaše kancelarije nalaze. Na osnovu stanja procenjuje se koliko će vas preseljenje firme koštati.

Postarajte se da pronađete agenciju koja nudi pristupačne cene selidbe i pritom garantuje sigurno preseljenje nameštaja i kompletne opreme. Pored plaćanja prevoza morate misliti i na troškove zakupa novog poslovnog prostora, kao i uređenja enterijera.

Potreban vam je i kancelarijski budžet za svakodnevne aktivnosti kao što su struja, telefon, voda ili drugi kancelarijski materijal.


Obavestite svoje klijente


Jedan od pratećih efekata preseljenja firme na novu lokaciju jeste taj što možete izgubiti klijente koje ste na prvobitnom mestu stekli. Ujedno, uvek postoji mogućnost sticanja novih kupaca/klijenata na novoj lokaciji.

Da biste smanjili gubitke, obavestite svoje klijente o selidbi. Jednostavno obaveštenje pomaže da izgradite odnos poverenja i povećate svoje šanse da vam klijenti ostanu naklonjeni i nakon što preselite firmu na drugo mesto.

Stavite znak „preselili smo se“ sa oznakom vaše nove adrese i kontakta. Obavezno ažurirajte svoju adresu na društvenim mrežama i zvaničnom web sajtu. Na ovaj način osiguravate da vas na novoj lokaciji pronađu i stari i novi klijenti. Ako sledite ove korake i držite se dosledno plana selidbe nećete imati nepredviđene troškove, a vaša firma će nastaviti da niže uspehe na novoj i boljoj lokaciji.

 

komentara (0)

    Dodajte komentar