Selidbe firme

Selidbe firme

Vreme je novac! A to posebno važi u oblasti poslovanja, gde niko ne želi nepotrebno da gubi ni jedno ni drugo. 
Zato kada dođe trenutak promene lokacije neke kompanije, razumljivo je zašto se vlasnici i direktori hvataju za glavu. Naime, mnoge firme za selidbe ne shvataju koliko je važno u tom slučaju brzo delovati. 
 

Kako najbrže izvršiti selidbe firmi?

Uvek imate makar dve opcije kada je u pitanju preseljenje kompanije na drugu lokaciju. Jedna je da to učinite zajedno sa ostalim zaposlenima. A druga opcija je svakako mnogo i brža i isplativija, a to je da selidbe firmi prepustite stručnjacima. 

Mnogi su skloni da se opredele za prvu opciju, jer misle da je finansijski isplativija. Međutim, tu se javljaju mnogi drugi problemi. Prvenstveno treba razmisliti o tome kako će dodatno angažovanje zaposlenih uticati na radni proces, odnosno da li će sama kompanija zbog toga biti na gubitku. Ipak to su problemi o kojima mnogi ne razmišljaju, već pokušavaju maksimalno da uštede novac. 

Sa druge strane, ukoliko selidbe firmi vrši preduzeće koje je za to specijalizovano, sve će biti završeno u najkraćem mogućem roku. I ne samo to, već poslovanje te firme neće ni na koji način biti ugroženo. 
Razmislite o tome kada budete došli u situaciju da vaša kompanija treba da menja lokaciju. 
 

Kako funkcionišu firme za selidbe?

Bićete iznenađeni koliko jednostavno i brzo može da bude izvršena selidba firme sa jedne lokacije na drugu. Čak i ako se ta lokacija nalazi u potpuno suprotnom delu grada, pa čak i u drugom gradu, to neće biti nikakav problem. 

Korak po korak profesionalne selidbe firmi funkcionišu na sledeći način:

  • klijent kontaktira izabranu firmu za selidbe
  • stručnjaci izlaze na teren i vrše procenu
  • daju zvaničnu ponudu i dogovaraju se o terminima
  • predviđenog dana radnici dolaze u prostorije te firme
  • na profesionalan način vrše pakovanje svih stvari i nameštaja, uz obaveznu zaštitu i obeležavanje
  • kutije sa stvarima i nameštaj odnose u vozila i preseljavaju ih na željenu adresu
  • na novoj adresi majstori raspakuju sve stvari i montiraju nameštaj
  • klijent vrši plaćanje konkretnih usluga prema dogovoru
     

Izuzetno jednostavno zar ne?


Šta još treba znati o kompanijama za selidbe firmi?

Sve opisano deluje stvarno jednostavno, ali je sasvim očekivano da se mnogi pitaju da li je to i u praksi zaista tako. 
Odgovor će se ipak sam nametnuti kada budete izabrali profesionalno preduzeće za selidbe firmi. Naime, oni su zaista stručnjaci za ovaj posao i garantuju za kvalitet izvršenih usluga. 
A ukoliko i dalje ne verujete, napominjemo da vrlo lako možete i samostalno proceniti da li su u pitanju profesionalci ili ne.

Najpre pogledajte web site konkretne kompanije za selidbe, te pogledajte šta je sve dostupno od informacija. Zapravo je najbitnije da pogledate reference konkretne firme, pa će vam biti jasno da li svoj posao obavljaju profesionalno. 

Ukoliko uz to na njihovom sajtu postoje i fotografije, na kojima možete videti kako izgledaju vozila, te kako funkcioniše selidba preko te kompanije, nema razloga više da razmišljate - upravo oni treba da budu vaš izbor. 

Svakako obratite pažnju i na to kako se radnici ponašaju prilikom komunikacije sa vama. Trebalo bi da se lako sa profesionalcima dogovorite kada će majstor izaći na teren zarad procene. Sve to ukazuje da su u pitanju zaista kompanije, koje profesionalno vrše selidbe firmi, tako da nemate razloga za brigu. 

Pojednostavite celokupan postupak preseljenja vašeg preduzeća i angažujte stručnjake koji se tim dugi niz godina bave!

komentara (4)

Dodajte komentar