Brendiranje kancelarije: Osnovni koraci do upečatljivog poslovnog prostora

Brendiranje kancelarije: Osnovni koraci do upečatljivog poslovnog prostora

 

Zajednička crta brojnih uspešnih i velikih kompanija jeste atraktivan poslovni prostor. Dizajnirano tako da predstavlja ogledalo profesionalne misije, radno okruženje i te kako može pomoći u unapređenju reputacije firme. Brendiranje kancelarije je sasvim izvesno jedan od sigurnih načina da se to i ostvari.

Šta je zapravo brendiranje kancelarijskog prostora i kako dizajn enterijera, uključujući dekor, može pomoći u stvaranju pozitivnog imidža i visokog ugleda u poslovnom svetu? Ovo su osnovni koraci koji vam mogu pomoći da od svog poslovnog okruženja napravite reprezentativnu sliku biznisa koji vodite.


Šta je to brendiranje kancelarije i zašto je važno?


Najjednostavnije rečeno, brendiranje kancelarije je uređenje poslovnog prostora tako da on odražava vašu kompaniju i poslovne ciljeve za koje se zalažete. Za početak, to može biti bojenje zidova u kompanijske boje, na primer. Korišćenje kancelarijskog pribora sa nazivom firme jedan je od načina, takođe. Zapravo, možete uraditi štampu logotipa na bilo kom materijalu ili predmetu, od zidnih satova i kalendara, preko olovaka, usb memorija i šoljica za kafu i tako ga istaknuti u prvi plan.

Zbog čega treba razmotriti brendiranje kancelarija? Pre svega, to je dobar podsticaj za zaposlene u firmi. Stimulativno radno okruženje koje neprestano podseća na misiju kompanije može biti od velike koristi i uticati na to da radnici budu efikasniji i produktivniji. Jedinstven, interaktivan i dinamičan poslovni prostor svakako nudi više motivacije od obične i dosadne kancelarije.

Osim toga, potencijalni klijenti i kupci stiču bolji utisak o kompaniji. Upravo brendiranjem poslovnog prostora pokazujete da poznajte svoj brend, da se ponosite njime i visoko ga vrednujete. Na ovaj se način, sasvim sigurno impresioniraju poslovni partneri i saradnici.


Ostavite utisak rasporedom kancelarija


Izgled kancelarija može imati veliki uticaj na brendiranje celokupnog radnog okruženja. Jedna od novina u 21. veku u dizajnu poslovnog prostora jeste svakako okretanje od tradicionalnih kancelarija zatvorenog tipa


Poslovni sastanak
 

Umesto toga, kompanije se odlučuju se za dizajn kojim se u prvi plan ističu timski rad, interaktivnost i komunikacija. Tako se za ključni element u rasporedu kancelarija uzima mobilnost. Poslovni prostor uređuje se tako da pruža zaposlenima mogućnost da sami odaberu svoje radno mesto i povežu se sa kolegama sa kojima možda ranije nisu bili u kontaktu. Na ovaj način se poboljšava produktivnost, podstiče se inovativno i kreativno razmišljanje kod radnika, a sve to zajedno može biti deo pozitivne profesionalne slike o poslovanju i njegovom menadžmentu.


Uključite logotip firme u dizajn poslovnog enterijera


Ovo je, zapravo, osnova kada je u pitanju brendiranje kancelarije. Inkorporiranje logotipa u dizajn enterijera je dobar način da privučete pažnju svakog ko uđe u vaš poslovni prostor. Postoje načini za postizanje dodatnog efekta, kao što je postavljanje LED osvetljenja ispod 3D zidnog logotipa, na primer. Alternativno, u istu svrhu može poslužiti neki grafit, mural ili eventualno skulptura na prijemnom pultu firme. Poenta je da koristite velike formate, koje je nemoguće prevideti i kojim se može naročito naglasiti brend i njegova misija.

Možete upotrebiti i male formate, podrazuma se: odštampan logo na stonom kalendaru, olovkama, notesima, i uopšte kancelarijskom materijalu, i te kako doprinosi brendiranju poslovnog prostora.


Izgradite identitet uz pomoć boja


Odabir boja za kancelariju takođe možete započeti logom kompanije. Logo može poslužiti kao osnovna šema nijansi koje ćete koristiti za zidove i nameštaj. Dobra strategija je i kombinovanje neutralnih tonova sa prigušenim bojama brenda. Jedna od dobrih (i smelih) taktika je i kreativna upotreba boja koje su radikalno različite. Osim što predstavlja svojevrstan izlazak iz zone komfora, ovakav postupak je i dobar metod kada želite da naglasite jedinstvenost svoje kompanije i istaknete estetiku za koju se zalažete.


Pokažite stav upotrebom kancelarijskog nameštaja i dekora


Jednom kada se opredelite za raspored prostorija i boje u njima, preostaje da kroz odabir kancelarijskog nameštaja i dekorativnih predmeta predstavite poslovnu filozofiju firme. Podrazumeva se da nameštaj bude pre svega praktičan, funkcionalan i udoban. Međutim, uz sve ove odlike, njime se može takođe preneti značajna poruka. Moderni elementi enterijera u bojama kompanije ilustruju vaš inovativan stav i pristup poslu, dok meki materijali i ergonomski dizajn stolica i pokazuje brigu o zaposlenima.


Kancelarijski nameštaj
 

Od stolova do ormarića za knjige, preko stočića za kafu, stil kancelarijskog nameštaja puno govori o brendu. Primera radi, tamno drvo u kombinaciji sa kožom asocira na tradiciju i prestiž. Upotreba stakla i metala može biti nagoveštaj napredne i moderne organizacije. Na sličan način nameštaj inspirisan skandinavskim ili industrijskim stilom može promovisati sofisticiranu firmu okrenutu trendovima. Na atmosferu poslovnog prostora će pored stila uticati i upotrebljene teksture – razlike između prirodnih i sintetičkih materijala, toplog drveta i hladnog metala su više nego očigledne.

Kancelarijski nameštaj može poslužiti i kao odlično sredstvo kada želite da predstavite firmu kao izuzetno profesionalnu. U kombinaciji sa priznanjima i dostignućima kompanije u vidu plaketa ili sertifikata elegantan i otmen dizajn uliva poverenje i ističe u prvi plan stručnost ljudi koji u kompaniji rade.


Uključite naprednu tehnologiju


Činjenica je da će se kancelarije budućnosti sve više oslanjati na naprednu tehnologiju. Uređenje poslovnog prostora i njegovo brendiranje treba uskladiti sa novim tokovima. Po svoj prilici, veliki broj kompanija usmerava (i usmeravaće) svoje zaposlene na rad od kuće. Prema tome, kancelarije polako postaju ono glavno mesto susreta, razmena ideja, interakcije na koje radnici povremeno dolaze. Tim pre moraju biti opremljene vrhunskom tehnologijom koja omogućava rad na daljinu – od računara, preko raznih onlajn platformi do prateće opreme. Sa druge strane, poslovni prostor koji je dizajniran tako da reprezentuje politiku i ciljeve firme učiniće da zaposleni ostanu povezani sa brendom čak i kad na posao dolaze jednom nedeljno.

Jasno je da se brendiranjem kancelarije definiše kultura radnog mesta. Radnicima se tako pruža mogućnost da iskažu svoje sposobnosti i vrednosti, da se izraze u skladu sa poslovnom vizijom firme za koju rade, te na taj način doprinesu njenom razvoju.

 

Kako ste ocenili ovaj tekst?

4 ★

1 recenzija

komentara (0)

    Dodajte komentar